GDPR

Politica de confidentialitate.

Pentru a oferi cea mai buna experienta fiecarui client am decis sa prezentam modul in care respectam normele de protectia datelor astfel incat fiecare client sa fie sigur ca datele lui sunt in siguranta alaturi de  noi.

Ce date colectam?

Datele pe care noi le colectam de la clienti sunt numele societatii, telefon de contact,  CUI, numarul de inregistrare la registrul comertului si persoana de contact desemnata.

De ce le colectam?

Datele sunt colectate cu scopul de a oferi produse si servicii si de a mentine o legatura cu firma alaturi de care lucram in special pentru servicii post vanzare cum ar fi asistenta tehnica. Daca se cer informatii in scopul utilizarii de marketing acestea impreuna cu scopul lor vor fi evidentiate in mod separat si clar catre client. Orice informatie cu caracter identificabil va fi folosita strict in indeplinirea obligatiilor partilor.

Cum le colectam?

Aceste informatii de mai sus sunt colectate fie prin completarea formularului de contact de catre client in scopul ofertarii fie folosind adresa in vederea redactarii contractelor catre client.

Cat timp le tinem?

Informatiile sunt pastrate pe perioada in care oferim produse si servicii catre clienti. Dupa 12 luni informatiile vor fi arhivate.

Ce drepturi au clientii?

Clientul are dreptul de a cere informatii cat si copii ale datelor detinute despre acesta de catre societatea noastra. Clientul poate modifica aceste date la cererea scrisa din partea acestuia si poate cere stergerea datelor cu caracter personal.